Değerli Paydaşımız,
Akredite edilmek üzere SAK tarafından dış değerlendirmesi yapılan sağlık bilimleri programları için hazırlanan raporlar ve akreditasyon kararları itiraza açıktır. Programı yürüten kurumların bu haklarını nasıl kullanabilecekleri İtiraz ve Şikâyet Yönergesinde ayrıntılı olarak açıklanmıştır.
Kuruluş olarak amacımız, gerçekleştirdiğimiz program değerlendirme ve akreditasyon süreçlerinde güvenirlik ve tutarlılık düzeyini mümkün olan en üst düzeye çıkararak mükemmeliyete ulaşmaktır. Kalite güvencesinin temel bileşenlerinden biri olan sürekli gelişim stratejik ve süresiz hedefimizdir. PUKÖ döngüsünü izleyerek yürütülen çalışmalarla sizlere verilen hizmet kalitesini her geçen gün artırmak için çalışılmaktadır.
İtiraz ve şikâyetlerinize İtiraz ve Şikâyet Yönergesi uyarınca yasal süreler içinde cevap verilecektir.
İşbirliğiniz ve katkılarınız için teşekkür ederiz.
Saygılarımızla,
SABAK Yönetim Kurulu